2012. január 9., hétfő

Stuhleck

A hétvégi síelés képi emlékei az alábbi link megnyitásával érhetőek el:

https://picasaweb.google.com/116358876513405658914/20120107Stuhleck#5695239572269937362

Aki nem vót azé', aki meg vót, azé jöjjön legközelebb!

Ja!!!!! És gyertek februárban hótalpazni! Rengeteg szép hó, szauna, gőzgombócz, forralt bor és napsütés és jó hangulatú klubdélutánok!

Kedves túratársak! A Dukát Attila szervezett egy remek hótalpas túrát! Engedjétek meg, hogy a figyelmetekbe ajánljam! 

Attila írta:
A túrák helyszíne Losenheim és környéke lenne, a Schneeberg északi oldala, ahol 2009-ben már jártunk. Összesen húsz főre foglaltam szállást, illetve 20 pár hótalpat béreltem (Ködmön hozza a sajátját, de így legalább lesz egy tartalék, ha esetleg szükséges).

Az anyagi dolgok a következőképpen néznek ki:
A szállás előleget már átutaltam.Végül a Forrelenhof panziót választottuk, ahol egy éjszakára az ár reggelivel 39,5 Euró.http://www.forellenhof-puchberg.at/

A kicsit borsos árért szerintem kárpótol minket a szállás minősége és az egyéb lehetőségek (uszoda, szauna), valamint az, hogy ez a szállás van legközelebb a túra útvonalakhoz.Páran már kipróbáltuk. J A hótalpak bérlése összesen 87.000 forintba kerül, viszont le kell tennünk 200.000 forint kauciót. A kalkulációm alapján szeretnélek kérni benneteket, hogy január 15-ig utaljatok nekem 6.200 forintot, illetve február 15-ig még plusz 10.000 Ft-ot, amit a túra után mindenkinek visszautalok.

Résztvevők, eddig:Szilva Bálint Kata Norbi Aliz Ködmön Ági Gábor Mesi Kriszta Petra Orsi Szabi Attila

Pannon Gekkó írja:

Kérném, hogy az egyszerű kezelhetőség kedvéért, itt is erősítsétek meg a részvételi szándékotokat!
Attila! Ha valamit kihagytam, légyszi írd meg és bepótolom! (Ja, és ha a Deák Bill eljönne a az Erős Zsolttal, a tartalék hótalpat két ember is használhatná!)

EZ OLYAN MINT A SZAKNÉVSOR! AKI KIMARAD, AZ LEMARAD! ;-)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése