2016. február 10., szerda

Imperátor répa!

Sziasztok!

Észre se vettem és már február lett. Pedig voltunk síelni a Hochkaron és jó volt. Volt síoktatás+ snapsz és imperátor répa. Bizony!

Évi párat kattintott.. Szilárd is, de ...várunk.


Aztán volt egy kis Chopok full jéggel és a csúcs környékén 100km/h-s széllel. De azért örül az ember, ha kint lehet valahol csúszni! Háromnál többet ritkán fordult a helikopter és olyat se láttam még hogy a hómotor visszacsúszott a piroson és kicsit ledőlt az oldalára pihenni.
A sisakkamerával meg is örökítettem pár emlékezetes pillanatot.




És most hétvégén volt a hótalpas túránk, ami a hóhiány ellenére tökéletesre sikerült. Volt deltázás a szélben, ordas napsütés hógolyózás és virágzó barkás alpesi völgy. Pár kép már érkezett erről a túráról is, hát a főfotósunk ismét nem szolgáltat. Árpi küld a fotókat! köszi!

Addig is némi ízelítő SzabitólKingátólZsolttól


Én csak egy képet lőttem, azt is a telefonnal. Életlen lett kicsit.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése