2012. július 17., kedd

HardCore Week

Hardcore Week

Eljött az ideje a megmérettetésnek! Végigtolunk 5 3000m-es alpesi kis izét, szűk 9 nap alatt!  A csúcsok elérésével 9000m szintemelkedést győzünk le a Dolomitok csipkés tornyaitól egészen Ausztria legmagasabb hegyéig, a Großglocknerig!
Ez lesz az év legkeményebb túrája. Szükség lesz a ferrata felszerelésre, hágóvasra, jégcsákányra, önbizalomra, kitartásra és állóképességre.
Indulás:
Augusztus 17-én este 21.00-kor a Bíbor u. 11 elől
Érkezés:
Augusztus 26-án az esti órákban

Program:
1.       nap : Reggel tábort verünk Cortinában a kempingben. A gyors készülődést követően elsietünk a Tofana di Rozes lábához.  Egy jó hangulatú magashegyi túra keretében felsétálunk a 3225m magasságban lévő csúcskeresztig. Majd lesétálunk és közben átbeszéljük az előttünk álló feladatokat.
2.       nap: A Tofana di Mezzo. A következő csúcsunkat via ferrata útvonalon érjük el.  A Cadore Dolomitok talán legszebb útvonalán felküzdjük magunkat a 3244m-es magasságba.  Lefelé egy kis felvonózással jutalmazzuk magunkat, majd visszakúszunk a sátrunkig.
3.       nap: A Dolomitok teteje, avagy a Marmolada. A 3343m-es magasságot mixmászással érjük el. Előkerül a hátizsákból a hágóvas és az augusztusi hőségben főpróbát tartunk a gleccsertúrázásból. A táborunkba visszatérve felező bulit rendezünk.
4.       nap: A táborbontás után átutazunk Ausztriába és egy lazítós nap keretében ismét letáborozunk. Ausztria 3. legmagasabb csúcsa a cél! Erre készülünk fel az este folyamán.
5.       nap: A Bergkristall kempingből elindulva a Johannis hütte lesz a célunk ahol az éjszakát is töltjük.
6.       nap: A hajnali indulás ellenére nagyon vidáman érjük el a 3666m-es magasságot, ahol elkészítjük egymásról a hiányzó 400db profilképet a Fb-hoz! Ezután lemegyünk a völgybe és át kocsikázunk az 1900m-en lévő Luckner haushoz.
7.       nap: megkezdjük az emelkedést a Großglockner tetejéhez. A kimerítő nap után a társaság állapotától függően vagy a Stüdl hüttében, vagy az Erzherzog Johann hüttében töltjük az éjszakát.
8.       nap: Rövid pihenőt követően a fejlámpáink fényénél elindulunk a csúcs felé.  Kora reggel elérjük a csúcsot és örülünk. Aztán visszatérünk a hüttébe és még mindig örülünk. Ez egy klasszikus alpesi hegymászás lesz.
9.       nap: Tartalék nap.

Felszerelés lista:
réteges meleg ruházat, kamásli, sapka, kesztyű, vízhatlan lábbeli, esőruha, szemüveg, fejlámpa, tartalékelemek, hágóvas, jégcsákány, beülő, sisak, ferrata kantár,  1db 80cm-es csőheveder, 2db csavaros karabiner, túrabot,
A nagy magasságok és a sorozatterhelés miatt érdemes átgondolni, hogy mit érdemes belepakolni a zsákunkba! 1-2kg többlet, jelentős lehet a túra sikerességét illetően.
Kempingezéshez cucc –sátrat csak annyit viszünk, amennyi kell
Hátizsák - az olasz részhez elég egy kis zsák, de a venediger/glockner túrákhoz fel kell vinnünk magunknak a vizet, élelmet felszerelést, hálózsákot, szóval egy csomó cuccot.
Költségek:
18.000.-Ft és 260-€; ebben a szervezés, szállás, utazás, sisak, beülő, ferrata kantár, belépő a nemzeti parkba, van benne.
Az étkezés, biztosítás, hágóvas és jégcsákány nincs.(Ez utóbbiakat, korlátozott számban tudom biztosítani.)
A nevezési díj 18.000.-Ft, ami a túra költségéből levonásra kerül. Kérem, hogy augusztus 5-ig utaljátok át. Ezt a következő vituális perselybe kell elhelyezni : 11600006-00000000-11541556
Létszám: min 4fő, max 8fő
Utazás: telekocsi téma
Gyógyszerek:
kalcium, magnézium, vitaminok, fájdalomcsillapító, napolaj, lázcsillapító, vízhajtó, ragtapasz..stb.

hmm…hogy mire is jó ez…hát mert ilyen kemények vagyunk:
aztán, ez lesz menet közben…